Możesz zapłacić za zamówienie dzięki:
Płatność za pośrednictwem platformy Przelewy24 dociera do nas przeciągu kilku sekund, co skutecznie przyspiesza czas zaksięgowania Twojej wpłaty. Po prostu wybierz bank, w którym masz swoje konto bankowe i podaj informacje, których wymaga platforma. O nasze dane bankowe nie musisz się martwić - są już automatycznie wdrożone podczas złożenia zamówienia przez Ciebie.
Dzięki Przelewy24 możesz również zapłacić za zamówienie standardowym przelewem bankowym. Po prostu pobierz wypełniony już druczek do przelewu i uiścij opłatę na poczcie.
Pamiętaj, że aby móc zrealizować Twoje zamówienie, najpierw musimy otrzymać Twoją płatność. W przypadku wyboru płatności standardowym przelewem bankowym, niekiedy Twoja wpłata dociera do nas w czasie nawet do 3 dni roboczych od momentu polecenia wpłaty. Nie istnieje możliwość zrealizowania zamówienia przed momentem zaksięgowania Twojej wpłaty.
PayU to ekspresowa płatność online. Oferuje szeroką gamę metod płatności online, dzięki czemu na pewno znajdziesz tę, która najbardziej Ci odpowiada.
Zapłać za zakupy online nawet w 0,5 sekundy bez potrzeby przechodzenia na dodatkowe strony płatności, wybierając metodę płatności za pośrednictwem karty płatniczej lub przelewu bankowego online. Wybierając przelew możesz skorzystać z następujących opcji: BLIK, mTransfer, MultiTransfer, Przelew24 BZWBK, Płacę z Bankiem Pekao S.A., Płacę poprzez Przelew z BPH, płacę z iPKO, Płać z ING, Credit Agricole e-przelew, Płacę z Millennium, Płacę z Citi Handlowy, Płacę przelewem tradycyjnym, Przelew z Idea Bank, Płacę z Eurobankiem, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe, Meritum Bank Przelew, Paribas Bank Polska S.A., Płać z BOŚ, Płacę z Getin Bank, Płacę z Noble Bank, a nawet płatność na raty PayU lub Płacę później - płatność w czasie do 30 dni.
Dzięki PayU możesz również zapłacić za zamówienie standardowym przelewem bankowym. Po prostu pobierz wypełniony już druczek do przelewu i uiścij opłatę na poczcie.
Pamiętaj, że aby móc zrealizować Twoje zamówienie, najpierw musimy otrzymać Twoją płatność. W przypadku wyboru płatności standardowym przelewem bankowym, niekiedy Twoja wpłata dociera do nas w czasie nawet do 3 dni roboczych od momentu polecenia wpłaty. Nie istnieje możliwość zrealizowania zamówienia przed momentem zaksięgowania Twojej wpłaty.
Płatność kartą płatniczą gwarantuje prostą i bezpieczną formę płatności. Akceptujemy płatność kartą MasterCard, Visa, Maestro i American Express bez żadnego limitu maksymalnego. Kwota pobrana zostanie z Twojego konta bezpośrednio po przesłaniu zamówienia.
W przypadku zwrotu towarów, zasilimy Twoje konto o kwotę poniesioną w trakcie wcześniejszego zakupu. Informacje o Twojej karcie płatniczej przesłane zostaną do nas w formie zaszyfrowanej, używając technologii SSL.
Dzięki wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa wynikającego z tej technologii, zakupy kartą płatniczą w Funidelia są na najwyższym poziomie bezpieczeństwa. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, kliknij tutaj.
Twoje zamówienie wyślemy po otrzymaniu płatności. Zazwyczaj płatność za pomocą PayPal dociera do nas w ciągu kilku minut. Jeśli płacisz za pośrednictwem systemu PayPal, zawsze od razu otrzymujesz potwierdzenie zapłaty.
Miej na uwadze, ze w niektórych przypadkach może dojść do błędów na stronach internetowych systemu PayPal.
Jeśli chcesz zwrócić towar, pieniądze prześlemy Ci na Twoje konto PayPal. Potem możesz zdecydować, czy chcesz zatrzymać swoje pieniądze w programie PayPal, czy przelać je na Twoje konto bankowe. Tymi informacjami możesz zarządzać na Twoim koncie PayPal.
Przy wyborze płatności za pobraniem, zapłacisz komisję w wysokości 3% wartości zamówienia, minimalna opłata to 18 zł. Możliwość płatności przy odbiorze nie jest dostępna jeżeli wartość zamówionych produktów przekracza 800 zł. W przypadku zwrotu konieczne będzie podanie nam Twoich danych bankowych, potrzebnych do zwrotu środków.
Płatność przy odbiorze dostępna jest tylko w momencie wybrania przesyłki standardowej (Poczta Polska).
* Płatność dostępna wyłącznie dla klientów, którzy swoje konto użytkownika zarejestrują jako firma *
Metoda płatności dostępna dla zamówień przekraczających 90 zł.
Opłacając zamówienie przelewem bankowym posiadasz 4 dni na opłatę Twojego zamówienia. Jeśli w tym czasie płatność nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym, Twoje zamówienie zostanie automatyczne anulowane. Płatność zazwyczaj zaksięgowana zostaje na naszym koncie bankowym po upływie 1-3 dni roboczych.
Po wybraniu płatności przelewem bankowym, otrzymasz e-maila z numerem naszego konta i z informacjami potrzebnymi do wykonania przelewu. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, prosimy sprawdź folder SPAM.
Zamówienie zostanie potwierdzone i zrealizowane tylko w momencie, gdy płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym.
Prosimy mieć na uwadze fakt, że czas oczekiwania na wpłatę za zamówienie może opóźnić czas jego dostawy.
Jeśli uważasz, że może to pokrzyżować Twoje plany związane z czasem oczekiwania na przesyłkę, prosimy wybrać inną metodę płatności.
UWAGA: Aby bezproblemowo zaksięgować Twoją płatność, prosimy o wpisanie NUMERU ZAMÓWIENIA w tytule przelewu. Nie należy tam podawać numeru faktury lub innych danych, które nie byłyby numerem zamówienia.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.