Przykro nam, że otrzymałeś/aś niekompletne lub nieprawidłowe zamówienie.
Przejdź do „Twojego konta” i kliknij przycisk „Zwroty i reklamacje”. Wybierz zamówienie, nieprawidłowe lub nieotrzymane produkty i podaj nam wszystkie informacje, abyśmy mogli rozwiązać problem tak szybko, jak to możliwe.
Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia na złożenie reklamacji.
Uwaga: Użyj tego przycisku tylko w celu powiadomienia nas o istnieniu nieprawidłowego lub nieotrzymanego przedmiotu. Poinformowanie nas o tym jest obowiązkowe przed zwrotem przedmiotu. Niedopełnienie tego obowiązku może skutkować odrzuceniem zwrotu.
Czy automatycznie otrzymam nowy produkt?
Po rozpatrzeniu reklamacji, jeśli zostanie ona uznana, zwrócimy Ci pełną kwotę zapłaconą za ten przedmiot bez ponoszenia kosztów zwrotu lub, jeśli produkt jest dostępny, dostarczymy Ci nowy.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.