Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Otrzymałem/am niekompletny produktu / brak części lub akcesoriów

Przykro nam, że nie otrzymałeś/aś niekompletny produkt, możliwe, że produkt tak przyjechał od producenta.

Aby Ci pomóc, skontaktuj się z nami z prośbą o zwrot za pośrednictwem „Twojego konta”, wskazując przyczynę w sekcji zwroty lub za pomocą formularza kontaktowego (poniżej). Aby przyspieszyć proces, musisz wskazać:

  • Numer REF produktu i brakujące elementy
  • Numer zamówienia

Gdy otrzymamy Twoją wiadomość, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby rozwiązać ten problem.
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, zwrócimy pełną kwotę zapłaconą za ten produkt bez ponoszenia kosztów zwrotu lub dostarczymy nowy produkt. Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia na złożenie reklamacji.

** Uwaga: Należy wcześniej nas powiadomić o brakującej części i chęci zwrotu produktu przed odesłaniem towaru. Nieprzestrzeganie tego może skutkować odmową zwrotu.

Inne pytania i odpowiedzi:
Top