Czasami rozpatrzenie zwrotów, które dotarły do magazynu, zajmuje kilka dni (nawet jeśli otrzymałeś/aś wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego dostarczenia). Zwrot zostanie dokonany tak szybko, jak to tylko możliwe, w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania paczki w naszych magazynie. Staramy się, abyś proces zwrotu przebiegał sprawnie, jednak w czasie Bożego Narodzenia, Karnawału czy Halloween proces ten może być wolniejszy niż chcielibyśmy. Prosimy o trochę cierpliwości.
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zwrotu logując się do „swojego konta”.
Zwrot zostanie dokonany tą samą metodą płatności, której użyto przy zakupie. W przypadku zamówień za pobraniem odbywa się to przelewem bankowym.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.