Potwierdzenie zamówienia automatycznie dotrze do Twojej skrzynki odbiorczej (e-mail), możliwe, że jest w spamie. Pamiętaj, że możesz sprawdzić status Twojego zamówienia w dowolnym momencie logując się do Twojego konta funidelia. Jeśli nie otrzymałeś/aś wiadomości z potwierdzeniem przez cały proces zakupu, także rejestracji, być może podałeś/aś zły adres e-mail. Jeśli tak, prosimy o kontakt.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.