Koszty zwrotu ponosi klient, z wyjątkiem reklamacji (wadliwy/pomylony produkt).
Możesz dokonać zwrotu na dwa sposoby :
- Korzystając z naszych usług. Wtedy wyślemy Ci etykietę zwrotną, którą należy wydrukować, umieścić na przesyłce i zanieść do punktu DPD. W momencie otrzymania przesyłki zwrócimy Ci środki pomniejszone o koszty serwisu 29,99 zł.
- Wysyłając zwrot we własnycm zakresie za pośrednictwem przewoźnika wybranego przez Ciebie. Pamiętaj, że te koszty nie zostaną Ci zwrócone.
Jeśli potrzebujesz inny rozmiar złóż nowe zamówienie z kostiumem w odpowiednim rozmiarze.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.