Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Nadal nie otrzymałem/am pieniędzy za zwrot produktu/ów. Ile czasu to może potrwać?

Czasami rozpatrzenie zwrotów, które dotarły do magazynu, zajmuje kilka dni (nawet jeśli otrzymałeś/aś wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego dostarczenia). Zwrot zostanie dokonany tak szybko, jak to tylko możliwe, w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania paczki w naszych magazynie. Staramy się, abyś proces zwrotu przebiegał sprawnie, jednak w czasie Bożego Narodzenia, Karnawału czy Halloween proces ten może być wolniejszy niż chcielibyśmy. Prosimy o trochę cierpliwości.

W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zwrotu logując się do „swojego konta”.

Zwrot zostanie dokonany tą samą metodą płatności, której użyto przy zakupie. W przypadku zamówień za pobraniem odbywa się to przelewem bankowym.

Inne pytania i odpowiedzi:
Top