Możesz sprawdzić status zamówienia klikając w link do śledzenia przesyłki (e-mail z potwierdzeniem wysłania zamówienia). Kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub zostawi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki. W przypadku Twojej nieobecności w momencie dostawy radzimy skontaktować się z firmą kurierską, aby zorganizować nową dostawę lub odbiór w placówce.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.