Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Informacje o śledzeniu można znaleźć w szczegółach zamówienia, wchodząc w zakładkę "Twoje konto".

Jeśli zamówienie obejmuje wiele produktów, każdy z nich może mieć inną datę dostawy. Jednak szacowana data podana podczas procesu zakupu jest datą, kiedy otrzymasz wszystkie produkty razem.

Jeśli otrzymałeś/aś wiadomość e-mail informującą o wysyłce zamówienia, znajdziesz w niej bezpośredni link do śledzenia przesyłki. Jeśli nie masz tej wiadomości e-mail, możesz również śledzić przesyłkę, logując się do "Twojego konta". Podamy w nim informacje o przewoźniku, abyś mógł/a skontaktować się z nim bezpośrednio i uzyskać dokładniejsze informacje.

Uwaga: Jeśli paczka widnieje jako dostarczona, ale jej nie otrzymałeś/aś, przejdź do strony "Zamówienie dostarczone, ale nie otrzymałem/am przesyłki", aby uzyskać więcej informacji.

 
Inne pytania i odpowiedzi:
Top