Informacje o śledzeniu można znaleźć w szczegółach zamówienia, wchodząc w zakładkę "Twoje konto".
Jeśli zamówienie obejmuje wiele produktów, każdy z nich może mieć inną datę dostawy. Jednak szacowana data podana podczas procesu zakupu jest datą, kiedy otrzymasz wszystkie produkty razem.
Jeśli otrzymałeś/aś wiadomość e-mail informującą o wysyłce zamówienia, znajdziesz w niej bezpośredni link do śledzenia przesyłki. Jeśli nie masz tej wiadomości e-mail, możesz również śledzić przesyłkę, logując się do "Twojego konta". Podamy w nim informacje o przewoźniku, abyś mógł/a skontaktować się z nim bezpośrednio i uzyskać dokładniejsze informacje.
Uwaga: Jeśli paczka widnieje jako dostarczona, ale jej nie otrzymałeś/aś, przejdź do strony "Zamówienie dostarczone, ale nie otrzymałem/am przesyłki", aby uzyskać więcej informacji.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.