Możesz zmienić adres wysyłki, jeśli nasz magazyn nie przygotował jeszcze twojego zamówienia i przewoźnik nie otrzymał wszystkich informacji na jego temat. Gdy status zamówienia zmieni się na "w przygotowaniu", opcja ta przestanie być dostępna. W tym przypadku należy skontaktować się z przewoźnikiem możliwie jak najszybciej po otrzymaniu danych dotyczących śledzenia przesyłki. Miej na uwadze, że nie jesteśmy w stanie zagwarantować ci pomyślnej zmiany adresu.
Pamiętaj, że możesz zobaczyć status zamówienia logując się do Twojego konta klienta funidelia.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.