Przykro nam, jeśli zamówiony przedmiot jest uszkodzony lub brakuje w nim części.
Przejdź do zakładki „Twoje konto” i kliknij „Zwroty i reklamacje”. Wybierz zamówienie, wadliwy lub brakujący produkt i podaj nam wszelkie informacje, dzięki czemu będziemy mogli rozwiązać Twój problem najszybciej, jak to możliwe.
Na złożenie reklamacji masz 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Uwaga: Użyj tego przycisku tylko w celu zgłoszenia uszkodzonego lub brakującego przedmiotu. Poinformowanie nas o tym jest obowiązkowe przed zwrotem przedmiotu. Niedopełnienie tego obowiązku może skutkować odrzuceniem zwrotu.
Czy automatycznie otrzymam nowy produkt?
Po rozpatrzeniu reklamacji, jeśli zostanie ona uznana, zwrócimy Ci całą kwotę zapłaconą za ten przedmiot bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów zwrotu lub, jeśli produkt będzie dostępny, dostarczymy Ci nowy.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.