Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Twoje zamówienie zostało opóźnione?

Przepraszamy za to, że twoje zamówienie nie dotrze przed przewidywaną datą doręczenia. Podane przybliżone terminy są spełnione w zdecydowanej większości przypadków, jeśli nie nastąpią sytuacje, nad którymi nie mamy kontroli, takie jak opóźnienia w transporcie.

By uzyskać więcej informacji na temat swojego zamówienia, odwiedź zakładkę "Moje konto".

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane:

Sprawdź dostępność każdego produktu. Jeśli w zamówieniu znajdują się towary, które wstrzymują wysyłkę, możesz je usunąć.

Jeśli mimo edycji zamówienia wciąż nie zostanie ono dostarczone na czas, możesz je anulować (bez ponoszenia dodatkowych kosztów).

Jeśli zamówienie zostało już wysłane:

Anulowanie zamówienia lub przyspieszenie jego dostawy nie jest już możliwe, gdyż znajduje się ono u przewoźnika. Jeśli nie otrzymasz zamówienia na czas, możesz zażądać zwrotu pieniędzy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.

Inne pytania i odpowiedzi:
Top