Bardzo przepraszamy za zaistanią sytuację, mogło to być spowodowane błędem pakowania w naszym magazynie lub błędnym otrzymaniem go od producenta.
Aby jak najszybciej znaleźć rozwiązanie, prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem "Twojego konta" (w sekcji zwrotów) lub za pośrednictwem formularza kontaktowego (poniżej). Aby przyspieszyć proces należy wskazać / załączyć:
Dzięki tym informacjom możemy sprawdzić wszystkie dane i jak najszybciej zaproponować rozwiązanie.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.