Czasami potwierdzenie dostawy otrzymujemy od kuriera nieco później, z tego powodu nie ma możliwości zarejestrowania zwrotu na koncie. Jeśli chcesz przyspieszyć ten proces, możesz zalogować się na "Moje konto" i potwierdzić, że zamówienie zostało już dostarczone, w ten sposób będziesz mógł zarejerwować zwrot.
* Należy pamiętać, że maksymalny okres zwrotu to 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia, po tym okresie znika możliwość jego rejestracji.Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.