Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Znajdź nieodebrane zamówienie oznaczone jako dostarczone

Jeśli status śledzenia zamówienia widnieje jako dostarczony, ale nie możesz zlokalizować przesyłki, zapytaj sąsiadów lub skontaktuj się z kurierem. Jeśli zamówienie zostało „dostarczone”, a Ty go nie otrzymałeś/aś:

  • Sprawdź, czy inna osoba mieszkająca pod tym samym adresem lub pracująca jako recepcjonistka w Twoim budynku przyjęła przesyłkę.
  • Sprawdź, czy w skrzynce pocztowej lub na drzwiach nie pozostawiono powiadomienia o nieudanej próbie doręczenia. Ta notatka zawiera instrukcje dotyczące zmiany terminu dostawy lub odbioru przesyłki. W przypadku nieobecności kurierzy mogą oddać paczkę do punktu odbioru.
  • Skontaktuj się z kurierem, aby uzyskać więcej informacji na temat dostarczenia paczki. Pamiętaj, że musisz mieć przygotowany numer śledzenia zamówienia.
  • Bardzo ważne jest, aby natychmiast poinformować nas o każdym zamówieniu lub produkcie, którego nie otrzymałeś/aś. Należy pamiętać, że będziemy w stanie rozwiązać ten problem jedynie w ciągu 14 dni od przewidywanej daty dostawy.
Inne pytania i odpowiedzi:
Top