Prawo zwrotu dotyczy wyłącznie tych produktów, które są zwracane w tym samym stanie, w jakim zostały dostarczone i w oryginalnym opakowaniu. Zwrot kosztów nie zostanie dokonany, jeśli produkt był używany poza zwykłym otwarciem i przymierzeniem. Możesz otworzyć opakowanie i z należytą starannością obejrzeć materiał i kolorystykę towaru, pod warunkiem, że otwarcie nastąpi bez uszkodzenia oryginalnego pudełka/opakowania. Jeśli pudełko jest zepsute, wartość towaru spadła (zmniejszenie wartości towaru wynikające z manipulacji innych niż niezbędne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru).
Pamiętaj, że zwracając towar musisz zagwarantować jego ochronę przed uszkodzeniami. Jeśli nie możesz zwrócić go w opakowaniu (paczce), w którym go otrzymałeś/aś, musisz wysłać zwrot w innym z podobnymi właściwościami.
Niektórych produktów nie można zwrócić:
Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie przesyłki zwrotnej w idealnym stanie, upewniając się, że opakowanie prawidłowo zabezpiecza zwracany towar, bez ryzyka uszkodzenia, a także że paczka dotrze pod wskazany adres.
Należy pamiętać, że czasami produktu może się nieznacznie różnić ze względu na zmiany w jego produkcji przez producenta. Niestety jest to poza naszą kontrolą.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pamiętaj, że w ramach naszej polityki zwrotów możesz zwrócić każdy produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.