Posiadamy kostiumy różnych producentów, więc dostosowujemy rozmiary, aby ujednolicić je na stronie internetowej. Oznacza to, że nazewnictwo rozmiaru kostiumu może się różnić w stosunku do wskazanego.
Jeśli jednak masz dowód otrzymania niewłaściwego rozmiaru, skontaktuj się z nami, prosząc o zwrot za pośrednictwem „Twojego konta” w sekcji zwrotów lub za pośrednictwem formularza kontaktowego (poniżej), podając:
Gdy otrzymamy Twoją wiadomość, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby rozwiązać zaistniałą sytuację.
Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia na złożenie reklamacji.
Istnieje możliwość, że przystosowaliśmy niektóre typy "rozmiarówek" (szczególnie amerykańskich) do kategorii wiekowych i innego nazewnictwa. Jednakże zaproponowane przez nas rozmiary pokrywają się z miarami producenta, a my staramy się znaleźć w tej sprawie jak najlepsze rozwiązanie dla wszystkich. Bądź spokojny i nie panikuj!
Inne kostiumy mają rozmiary podane w formie numeracji, którą dostosowaliśmy biorąc pod uwagę podane miary. Jest to zupełnie normalne przy standardyzacji produktów w internecie, chcąc uniknąć zamieszania związenego z różnymi typami rozmiarów.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.