Możesz anulować zamówienie, jeśli nasz magazyn nie przygotował go jeszcze do wysyłki. By to zrobić, odwiedź zakładkę "Moje konto" i wybierz odpowiednią opcję z menu.
Jeśli twoje zamówienie zostało przygotowane i zapakowane do wysyłki, unieważnienie go nie będzie już możliwe. Możesz natomiast zażądać zwrotu produktów po ich otrzymaniu. Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.
Więcej informacji o zwrotach znajdziesz pod tym linkiem:
www.funidelia.pl/faq/54-dokonac-zwrot
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.