Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?

Jeśli zamówione przez ciebie produkty nie mogą być natychmiastowo wysłane i nasz magazyn nie zaczął przygotowywać zamówienia do wysyłki, możesz:

  • Usunąć produkty z zamówienia
  • Anulować zamówienie

(Dodawanie nowych produktów nie jest możliwe)

By edytować swoje zamówienie, przejdź do zakładki "Moje konto".

Jeśli już zaczęliśmy przygotowywać twoje zamówienie, jego status zmieni się na "w przygotowaniu" i nie będziesz mógł go edytować. W tym momencie:

  • Jeśli chcesz dodać nowy produkt: prosimy o złożenie nowego, osobnego zamówienia (możliwe dodatkowe koszty wysyłki)
  • Jeśli chcesz usunąć przedmiot z listy zamówienia: na dokonanie zwrotu produktu masz 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia otrzymania zamówienia
Inne pytania i odpowiedzi:
Top