Najpierw musisz zalogować się do Twojego konta i zarejestrować zwrot wybierając opcję "Zwroty". Pamiętaj, że masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na jego rejestrację.
Możesz zwrócić produkt/y korzystając z naszych usług (29.99 zł) lub we własnym zakresie. W momencie otrzymania zwrotu sprawdzimy jego stan i przystąpimy do zwrotu środków.
Prosimy, sprawdź najpierw, czy dany produkt spełnia kryteria zwrotu towaru, określone w naszej Polityce zwrotów.
Zwrot towaru krok po kroku:
Przejdź do zakładki "Moje konto"
Znajduje się ona w prawym, górnym rogu ekranu. Następnie zaloguj się za pomocą Twojej nazwy użytkownika i hasła. Na karcie "Zwroty" zobaczysz wszystkie produkty, które możesz zwrócić, stan zwrotu i dotychczas wprowadzone zmiany.Istnieje możliwość, że Twoje produkty nie pojawią się w tym dziale i nie będziesz mógł dokonać zwrotu do czasu, gdy nie miną 12-24 godziny od czasu odebrania zamówienia. Dzieje się tak, ponieważ potrzebujemy trochę czasu, aby zarejestrować Twoje zamówienie w naszym systemie przekazując Twoje dane firmie transportowej.
Wybierz produkty, które chcesz zwrócić:
Możesz dodać również powód zwrotu (możesz ale nie musisz... choć to dla nas wielka pomoc!).Wybierz metodę wysyłki do zwrotu produktu: Możesz zarówno wygodnie i szybko wydrukować etykietę zwrotną i zanieść paczkę do najbliższego punktu, jak i wysłać nam Twoją paczkę we własnym zakresie.
Przygotuj paczkę i wypełnij list przewozowy:
Przygotuj paczkę, wydrukuj i wypełnij list przewozowy, który dołączony został w e-mailu potwierdzającym Twoje zamówienia. Jeśli zdecydowałeś się na skorzystanie z naszego serwisu zwrotnego, pamiętaj o wydrukowaniu etykiety i o przyklejeniu jej w widocznym miejscu na paczce zwrotnej. Następnie zanieś paczkę do najbliższego punktu. Jeśli jednak zdecydowałeś sie wysłać paczkę we własnym zakresie, pamiętaj że o zwrot przesyłki musisz zatroszczyć się sam. Wybierz dowolną metodę przesyłki, starannie opakuj produkt(y), uwzględnij wypełniony list przewozowy i wyślij paczkę na adres, który podajemy w strefie użytkownika. Pamiętaj, że na wysyłkę zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu jego rejestracji. Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki i numer tracking. Nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli paczka nie zostanie odebrana w naszym magazynie.W momencie zarejestrowania zwrotu na naszej stronie, otrzymasz email z potwierdzeniem i dalszymi instrukcjami jak wysłać nam produkty i otrzymać zwrot pieniędzy.
Pamiętaj aby wydrukować i wypełnić list przewozowy, który załączony był w e-mailu potwierdzającym zamówienie.
Jeśli chcesz zmienić rozmiar otrzymanego kostiumuz, wykonaj kroki wymienione powyżej i złóż nowe zamówienie z poprawnym rozmiarem. Oznacza to, że najpierw musisz zwrócić kostium, a następnie złożyć nowe zamówienie na kostium we właściwym rozmiarze.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.