Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Otrzymałem/am wadliwy/uszkodzony produkt.

Przykro nam, że nie otrzymałeś/aś zamówienia w idealnym stanie, możliwe, że produkt tak przyjechał od producenta lub został uszkodzony podczas transportu.

Aby Ci pomóc, skontaktuj się z nami z prośbą o zwrot za pośrednictwem „Twojego konta”, wskazując przyczynę w sekcji zwroty lub za pomocą formularza kontaktowego (poniżej). Aby przyspieszyć proces, musisz wskazać / dołączyć:

  • Numer REF produktu i poniesione szkody
  • Numer zamówienia
  • Zdjęcia produktu, a także jego opakowania i kodu kreskowego.

Gdy otrzymamy Twoją wiadomość, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby rozwiązać ten problem.

Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, zwrócimy pełną kwotę zapłaconą za ten produkt bez ponoszenia kosztów zwrotu lub dostarczymy nowy produkt. Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia na złożenie reklamacji.

** Uwaga: Należy wcześniej nas powiadomić o wadzie produktu i chęci jego zwrotu przed odesłaniem towaru. Nieprzestrzeganie tego może skutkować odmową zwrotu.

Inne pytania i odpowiedzi:
Top