Przykro nam, że nie otrzymałeś/aś zamówienia w idealnym stanie, możliwe, że produkt tak przyjechał od producenta lub został uszkodzony podczas transportu.
Aby Ci pomóc, skontaktuj się z nami z prośbą o zwrot za pośrednictwem „Twojego konta”, wskazując przyczynę w sekcji zwroty lub za pomocą formularza kontaktowego (poniżej). Aby przyspieszyć proces, musisz wskazać / dołączyć:
Gdy otrzymamy Twoją wiadomość, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby rozwiązać ten problem.
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, zwrócimy pełną kwotę zapłaconą za ten produkt bez ponoszenia kosztów zwrotu lub dostarczymy nowy produkt. Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia na złożenie reklamacji.
** Uwaga: Należy wcześniej nas powiadomić o wadzie produktu i chęci jego zwrotu przed odesłaniem towaru. Nieprzestrzeganie tego może skutkować odmową zwrotu.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.